چاپ        ارسال به دوست

به همت حوزه پژوهشی دانشگاه؛

سامانه مدیریت همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته راه اندازی شد

به منظور ساماندهی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری همایش‌ها، کرسی‌های علمی، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی دانشگاه، سامانه‌ای تحت عنوان «سامانهٔ مدیریت همایش‌ها» راه‌اندازی شده است.

دکتر امین باقی زاده رئیس پژوهشگاه، در خصوص این خبردر گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، عنوان کرد: برگزاری همایش‌های علمی به عنوان جزئی از فرایند مدیریت دانش در عرصه علم و برقراری و تقویت ارتباط میان اعضای هیات علمی جامعه به منظور تبادل اندیشه، یادگیری ارائه یافته‌ها و نظریه‌های جدید، نشر و اشاعه جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی و در نهایت رسیدن به خرد جمعی، امری ضروری است؛ در این راستا وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح کیفی، اثر بخشی و ساماندهی همایشهای دانشگاه، اقدام به راه اندازی «سامانه مدیریت همایش‌ها» شده است.

رئیس پژوهشگاه با اشاره به اینکه از طریق «سامانه مدیریت همایش‌ها» امکان برگزاری همایش به تعداد نامحدود در سال فراهم‌شده است؛ اذعان داشت: ازجمله قابلیت‌های این سامانه برگزاری همایش‌ها در سطح ملی و بین‌المللی و مدیریت تمامی مراحل برگزاری یک همایش از راه‌اندازی وبگاه و اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و دریافت مقالات و داوری آن‌ها، اعلام نتیجه و دریافت هزینه‌ها، برگزاری برنامه‌های جانبی از قبیل نمایشگاه، مسابقه و کارگاه می‌باشد.

وی افزود: برگزاری همایش‌ها به‌صورت برخط نیز ازجمله امکانات ویژه این سامانه می‌باشد.

در پایان گفتگو دکتر باقی زاده خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه در کاهش و حذف هزینه‌های غیرضروری ازجمله حذف هزینه کرد خرید وب‌سایت برای هر همایش گام مؤثری برداشته‌شده است.

شایان‌ذکر است علاقه‌مندان جهت آگاهی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سامانه می‌توانند به آدرس www.congress.kgut.ac.ir مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته باهدف برگزاری سمینارها و همایش‌های ملی و بین‌المللی همراه با کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی در سال ۱۳۸۷ به‌طور کامل به بهره‌برداری رسید. در این مجموعه تعدادی سالن و فضاهای چندمنظوره پیش‌بینی‌شده است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: تالارهایی با ظرفیت ۸۰۰ و ۳۰۰ نفره همراه با امکانات پیشرفته صوتی و تصویری و امکان ترجمه هم‌زمان برای مهمانان خارجی، لینک مستقیم هم‌زمان هر دو سالن برای مراسم‌ها و همایش‌های بالای ۱۰۰۰ نفر، طراحی بی‌نظیر سالن‌ها، فضای آکوستیک عالی، نورپردازی بی‌نظیر، امکان پخش هم‌زمان مراسم‌ها. سالن‌های ۱۵۰ و ۱۰۰ نفره با تجهیزات صوتی و تصویری برای ارائه مقالات علمی، اتاق کنفرانس با ظرفیت ۴۰ نفر مجهز به سیستم صوت، اتاق جلسات و فضای چندمنظوره لابی سالن‌ها که برای برپایی نمایشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


١١:٣٨ - دوشنبه ١٠ آبان ١٤٠٠    /    عدد : ٢٨٢٧    /    تعداد نمایش : ٢٤٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج